piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki



Hejka Misiaki ;*
Czy byliście grzeczni i odwiedził was Mikołaj? Mnie tak! Choć z tą moją "grzecznością" bym nie przesadzała. :P Dostałam takie duże lustro, no może nie, aż takie duże, ale dla mnie w sam raz i masę słodyczy.

 Dzień mi miną nawet przyjemnie. Byłam w kinie na "Mój biegun" w roli główniej Maciek Musiał z Rodzinki.pl, ale pewnie wszyscy o tym już dobrze wiedzą. ;) Nigdy nie przepadałam za polskimi filmami, ale ten nawet mi się spodobał. Wybierając się na niego wiedziałam, że to dramat, ale moim zdaniem zasługuje na miano "wyciskacza łez". Z każdej strony słychać było otwieranie chusteczek. 




A jak wam minął dzień? Dostaliście coś czy może w waszej rodzinie prezenty dostajecie na Gwiazdkę? 

Buziaki ;* 

_________________________________________________________________

Chyba po raz pierwszy w tym roku to usłyszałam, stare i nużące, a jednak zawsze nuci się pod nosem ;)

21 komentarzy:

  1. słyszałam ze film dobry
    ale jeszcze nie miałam okazji go zobaczyć, a szkoda
    bo uwielbiam wyciskacze łez ;)
    fajne lustro :D
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że dobry film- miałam się na niego wybrać, ale się nie udało, nad czym ubolewam :<

    fajne lustro, też bym takie chciała :D

    http://welcome-to-the-jungleee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podobal mi sie Moj Biegun xd ja nie bede sie chwalila prezentem na mikolajki XD

    klikniesz w banner Sheinside, polubisz FanPage na FB? Odwdziecie sie jak tylko zechcesz, zalezy mi na tym c:
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ściana to u ciebie w pokoju? ;)
    Zapraszam do mnie. http://pinkk-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Film całkiem fajny :D. Fajny prezent dostałaś. Ja nie dostałam na Mikołajki nic, w szkole też u nas nie organizujemy Mikołajek ;< a szkoda.
    http://czolgista-repost.blogspot.com/2013/06/smieszne-nazwiska-xdd.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i blog :) obserwujemy? jeżeli tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu, odwdzięczę się!
    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    OdpowiedzUsuń
  7. Też by mi się przydało takie wielkie lustro. :D

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w link oasap.com w ostatnim poście (link do bluzy)?
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :)
    obserwacja za obserwację ?
    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam iść na film do kina z klasą ale jednak nie poszliśmy ;)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie :).Mnie też Mikołaj odwiedził hehe ;DD .Ta piosenka Last Christmas jest moją ulubioną na święta , jest taaka magiczna ! <3
    www.olapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez byłam na tym filmie tylko , ze w listopadzie ;] Baaardzo mi się spodobał , obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz fajny blog, serwio !co powiesz na wspólną obserwację?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Planuję obejrzeć ten film :)


    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com Kliknij w baner po prawym pasku bocznym w sklep SHEINSIDE a ja za to zaobserwuję twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji uzyskasz na moim blogu w poście ,,Nominacja!,, :3


    abouteverything-sandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam>>>http://livia-liviaa.blogspot.com/
    ps:fajny i ładny blog<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominuję cię do LBA !
    Więcej na moim blogu w poście "Nominacja :) ":

    www.hellomymotivation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post ! Zazdroszcze prezentu. Pozdrawiam,chochoute.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog
    obserwujemy? - jeśli tak zacznij a ja się odwdzięczę
    kiniaa-kingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominowałam cię do Liebster Blog Award. Info u mnie ;)

    withmyownfeather.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog.;3

    Zapraszam
    discidone-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń